050-955-2280 call-us whatsapp-call facebook-call insta-call

כל אירוע טוב מתחיל בהפקה שווה

השאירו פרטים ואנחנו נדאג לשאר

    סטארלנד הפקות

    עולם
    השכרת ציוד לאירועים בדרום

    מפיקים אירועים בלתי נשכחים!

    stars

    השכרת ציוד לאירועים בדרום הארץ

    השכרת ציוד לאירועים בדרום נועדה לאירועים פרטיים, עסקיים ואחרים. גורמים אלו רוצים לנהל את האירוע עם אנשים מטעמם והציוד משמש אותם לצרכים אלו. השירות כולל אספקה ופינוי לאחר שהפרויקט מסתיים. ניתן להזמין את הציוד לאתרים שונים כולל למקומות בהם אין נקודות חשמל מסודרות. חברת סטארלנד הפקות ואירועים עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

    השכרת ציוד לאירועים בדרום – מגוון של פריטים

    השכרת ציוד לאירועים בדרום מאפשרת ללקוחות גמישות לגבי בחירת מקום האתר, תכנונו וניהולו. היא מסייעת מאוד למציאת פתרונות לוגיסטיים הקשורים לתפעול כל המערך. למעשה, אין הגבלה בכמות הציוד ואיכותו. כך לאירועים בסדרי גודל שונים. לחתונות, בריתות, בר ובת מצוות ואירועים פרטיים אחרים, לימי כיף של חברה עסקית ועוד. הפריטים המבוקשים ביותר כוללים שולחנות וכיסאות.  ניתן לבחור בשולחנות עגולים, מרובעים או מלבניים בעלי פלטות. היתרון שלהם הוא שניתן הרכיבם ולפרקם במהירות. הם מתאימים לדוכני מזון ברחבת קבלת קהל, לישיבה  סביבם וכדומה. ניתן למצוא כיסאות לישיבה סביב שולחנות, לישיבה ליד בר. ניתן למצוא גם מערכות ישיבה לגינה מקש ו/או כריות נוחות לרביצה וכדומה. את כל הריהוט הזה ניתן להוביל בקלות כשהם נערמים אחד על השני.

    השכרת ציוד לאירועים בדרום לשימוש מגוון

    ציוד משלים נועד לשימוש מגוון. בין היתר סכו"ם וכלי אוכל והגשה, דוכני מזון. בנוסף, ציוד לאירוח יעיל כמו גנרטורים לאתרים ללא חשמל, מצננים, במות, דוכני נאומים, אוהלים וכדומה.  במקרים בהם יש צורך להרכיב או להתקינם ולפרקם – יכול הדבר להיעשות על ידי צוות עובדים מיומן מטעם החברה. הם יגיעו לקראת האירוע ויכינו את המקום בצורה מיטבית. כל לקוח יכול לבחור מתוך הרשימה  הקיימת את הציוד המתאים לו ביותר.

    חברה בעלת מסורת

    חברת סטארלנד הפקות ואירועים עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, ציוד מגוון, עמידה בלוח זמנים, מחירים ותנאים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את  התשתית המקצועית הקיימת לטובת מתן שירות איכותי.