050-955-2280 call-us whatsapp-call facebook-call insta-call

כל אירוע טוב מתחיל בהפקה שווה

השאירו פרטים ואנחנו נדאג לשאר

    סטארלנד הפקות

    עולם
    מתנפחים להשכרה בדרום

    מפיקים אירועים בלתי נשכחים!

    stars

    עבור מה משמשים מתנפחים להשכרה בדרום?

    מתנפחים להשכרה בדרום מיועדים, בעיקר, לאירועים שונים בהם משתתפים ילדים. הרצון הוא להעסיק אותם במהלך כל אירוע. הם נדרשים לפרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. ניתן למצוא מגוון מתנפחים כולל לבריכות ולסביבה רטובה אחרת. חברת סטארלנד הפקות ואירועים עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    מתנפחים להשכרה בדרום – מסוגים שונים

    מתנפחים להשכרה בדרום מאפשרים לילדים ליהנות ובנוסף, משחררים את ההורים מהצורך להשגיח עליהם. כמובן, כל מתנפח בהתאמה לגיל הילד ולמידת הצורך בהשגחה הורית עליו. ברור, שיש חשיבות למתן תשומת לב לילדים קופצניים ותזזיתיים. מדובר על אירועים משפחתיים כגון: חתונה, בר מצווה וכדומה. אחרים הינם עסקיים וציבוריים כמו ימי כיף לעובדים ועוד. ניתן להעמידם במקומות חיצוניים כמו בחצר של גן אירועים, בשולי רחבת פיקניק, בגינת בית בה מארחים. קיימים מתנפחים אחרים, קטנים יותר, שיתאימו למקומות סגורים וניתן לנצלם גם בחורף. יש המתאימים לפעילויות רטובות בצמוד לבריכה או בתוך בים. יש קטנים המיועדים לפעוטות ואחרים לילדים בגילאים מתקדמים, כמו גם להוריהם ולמבוגרים אשר רוצים להתנסות בהם. יש גדולים אשר יש צורך לקפוץ עליהם בזהירות ותחת השגחת משגיח מקצועי בעל ניסיון וכדומה.

    אספקה, הובלה, פיקוח ועוד

    ניתן לשכור מתנפחים יחד עם שירות של הרכבה וניפוח וניתן לקבלם ולבצע את ההתקנה עצמאית. ניתן לתכנן היטב את האירוע ולהזמין מתקן אחד או יותר לגיוון. חשיבות מיוחדת מוקדשת לבטיחות וכאן מתקינים פתרונות שונים כמו: רשת, בד חזק וכדומה.  בנוסף יהיה לפחות מפעיל אחד להשגחה. כל אמצעי הבטיחות הללו מונעים פגיעות כואבות מנפילות, חבטות וכדומה. כמות המתנפחים המוזמנת תלויה, כמובן, במספר משתתפי האירוע. גודלם תלוי גם במיקום, ובמקומות ללא חשמל ניתן להוסיף גם גנראטור להזמנה.

    שירות מחברה בעלת שם בכל נושא המתנפחים בדרום

    חברת סטארלנד הפקות ואירועים עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, תכנון, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את  התשתית המקצועית, כמו גם את יכולותיהם לכל לקוח.