050-955-2280 call-us whatsapp-call facebook-call insta-call

כל אירוע טוב מתחיל בהפקה שווה

השאירו פרטים ואנחנו נדאג לשאר

    סטארלנד הפקות

    עולם
    מתנפחים להשכרה באשדוד

    מפיקים אירועים בלתי נשכחים!

    stars

    מתנפחים להשכרה אשדוד

    מתנפחים להשכרה באשדוד מוצעים לאירועים שונים ביניהם: פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. הם מיועדים בעיקר לילדים ומספקים להם חוויה נהדרת. ניתן למצוא מבחר של מתקנים המיועדים לסביבה רטובה ויבשה. ניתן לקבל שירות מקיף הכולל גם מפעילים אשר משגיחים על הפעילות. חברת סטארלנד הפקות ואירועים עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    מתנפחים להשכרה באשדוד – לגילאים שונים

    מתנפחים להשכרה באשדוד מוצעים לילדים בגילאים שונים. מתקנים אלו באירועים כמו בר ובת מצווה, חתונה, ימי כיף מהעבודה וכדומה מאפשרים לילדים להוציא מרץ במהלך הפעילות. ההורים, מצידם, יכולים ליהנות ממספר שעות שקטות כאשר הילדים נהנים עם פיקוח צמוד של מפעילים. לחילופין, יכולים ההורים ליטול חלק פעיל וליהנות מזמן איכות עם ילדיהם. כך שכל אופציה מוצעת מספקת חוויה וריגוש. את המתנפחים ניתן להעמיד בחצר של גן או אולם אירועים, בבתים פרטיים, על חופי ים, בפארקים ובכל מקום בו נהוג לערוך אירועים. ניתן להכניסם גם לאולמות סגורים ולעשות בהם שימוש בימים רטובים. קיימות, כמובן, גם מגלשות מתנפחות המיועדות לבריכות ולסביבת מים רטובה. בימות הקיץ ההנאה מהם כפולה ומכופלת. צריך לציין גם כי ניתן להוסיף גנרטור במקומות בהם אין חיבור למקור חשמל.

    שירות מקיף

    חברות העוסקות באספקת מתנפחים יכולות לתת שירות מקיף הכולל הובלה ופינוי, ניפוח, הפעלה והשגחה לאורך כל שעות הפעילות. כמובן שניתן להסתפק בשירותי השכרה. ניתן להזמין מספר מתקנים בו זמנית לגיוון. אופי ההזמנה מתאים לסוג האירוע, כמות האורחים והילדים וכדומה. בכל מתקן כזה קיימים אמצעי בטיחות שונים כמו: רשת ביטחון, בדים עבים ועוד. בנוסף, משגיח בטיחות צמוד המנהל את הפעילות ומשגיח מקרוב על המשתתפים.

    חברה בעלת מוניטין

    חברת סטארלנד הפקות ואירועים עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, מגוון של מתקנים לבחירה, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, מהתחדשות מתמדת, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך השנים וכדומה. הם ישמחו להעמיד את  התשתית המקצועית הקיימת לטובת מתן שירות איכותי.